Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-08, 19:28   #2
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: On the cover of VOGUE

Så stilig!

Jeg var så fasinert over noen bilder som hang på veggen på psykologisk fakultet i Bergen. Det var bare ord. Jeg husker ikke akkurat hvilke, men det var gode ord. Glede. Samhold. Lykke.

Jeg synes det gjør godt inni meg å lese slike positive ord, så jeg har faktisk malt slike ord og hatt i rammer på veggen på soverommet. Om du skal sette ord på portrettene dine, så kan du jo bruke de ordene du mener portrettene skal signalisere. Som glede, ettertenksomhet, kjærlighet, lykke, energi, latter, osv. "tilhenger av det enkle og det positive".