Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-08, 22:22   #15
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kan barn sitte i forsetet?

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Se på hts side, brio side,akta siden osv

Ah, der fant jeg det hos HTS. Det jeg ser er at puten der er godkjent i sikkerhetsgruppe 3, som er 22-36 kg. Etter det jeg kan skjønne, så finnes det ikke noen gruppe med høyere vekt. Jeg mistenker derfor at "vektgrensen" i dette tilfellet skyldes at man ikke kan godkjenne mot en standard som ikke fins.

Noen som vet mer? Jeg kan ikke helt se at det er naturlig å droppe puten for noen som veier 37 kg og er under 140 cm høy, og Trygg Trafikk skriver ikke noe om vektgrenser når de omtaler puter.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat