Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-08, 10:12   #9
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Kresne" unger og usunn mat

Korttenkt og underlig.

Det er korttenkt etter min oppfatning å etterkomme ønsket om en spesiell type middag svært ofte slik at barna får servert en rett/ingrediens de fleste dager i uka. Jeg synes heller ikke noe om å lage egen middag til barna, det er bedre å la dem velge hva de vil spise av det som serveres.

Og så er det jo underlig at foreldre velger å servere pølser og oppfordrer til at pølser skal bli en favoritt. Pølser er jo ikke særlig sunt, og er barnet småspist blir det ikke særlig kostbart å servere biff eller kjøttbiter daglig. Biffkjøtt, lam, kylling og svinekjøtt er favorittene til mine når det gjelder kjøttmat. Spesielt lam og biff tilberedt slik at det er passelig krydret og saftig. Jeg er i grunnen enig med barna i at dette er veldig godt, heldigvis. Og så er jeg takknemlig for at jeg vanligvis ikke har veldig småspiste barn.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat