Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-08, 12:36   #72
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Kresne" unger og usunn mat

Mellomste her i huset er veldig kresen av seg. Til middag spiser han som regel kun potet eller ris. Pølser hvis han er i rette humøret og kanskje litt gulrot. Pannekaker og risgrøt er klare favoritter.

Vi har som regel grøt hver lørdag, og pannekaker kanskje en gang annenhver uke, for jeg ser ikke på det som spesiellt sunt.

Mellomste får aldri spesiallaget middag, og får pent spise av det som er på bordet. Hvis ikke så blir det ikke mat på han til det måltidet. Det jeg prøver å oppnå med denne måten å gjøre det på, er selvsagt å få han til å spise variert. Resultatet er at han 8 av 10 ganger går fra bordet uten å ha smakt noe som helst.

På skivene vil han helst kun ha syltetøy, brunost eller leverpostei.

Han er altså av den typen som heller går uten mat, enn å prøve å smake noe som helst nytt. Sta er han også, så har han bestemt seg så nytter det ikke å lokke han til å prøve. Tro meg, vi har prøvd!

De andre to spiser så og si alt.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat