Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-06, 19:15   #22
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ammehjelpen sine hjemmesider

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Mulig det. Vi har prøvd å forklare deg hvorfor Ammehjelpen engasjerer seg, men det ser ikke ut som du forstår. Det er supert om Flaskeposten også informerer om Nestle-boikotten, selv mener jeg at denne infoen hører mest naturlig hjemme på Ammehjelpen sine sider. Som jeg har prøvd å forklare her, så jobber Ammehjelpen for å verne om og fremme amming, og da er det helt naturlig at de opplyser og prøver å påvirke når noen undergraver ammingen, slik som Nestle gjør. Det Nestle har med amming å gjøre, er at de lurer mødre i den fattige verden til å ikke amme. Det vil Ammehjelpen ha slutt på, fordi vårt mål er å fremme og verne om amming.

Det kan virke som du tror at Ammehjelpen ønsker mme til livs. Det er slett ikke slik. Ammehjelpen ønsker å få slutt på den uetiske markedsføringen til Nestle, fordi den tar livet av 1,5 millioner barn hvert år fordi de ikket blir ammet på grunn av Nestles propaganda.

Jeg har lest det dere skriver, og det går ikke på å ikke forstå argumentene. Men jeg er ikke enig.Spesielt ikke i at opplysningene hører mere til på ammehjelpen sine sider framfor flaskeposten sine.
Det virker som du mener jeg ikke forstår hva du og andre mener fordi jeg ikke forandrer mening.

At mødre i den fattige delen av verden ikke ammer kan en jo ikke bare skylde på Nestle for. At de er en av årsakene helt klart, men man kan ikke si at det ene og alene er pga de.

Nei jeg tror ikke ammehjelpen vil ha slut på MME, det sier seg selv at det er umulig, da det alltid vil være folk som ikke kan amme, og det tar jeg som en selvfølge at ammehjelen også vet.
Rakke ned på var et dårlig ordvalg, det ser jo jeg også, men som jeg også skrev synes jeg ammehjelpen sin oppgave er å fremme amming.
Om man ser på resten av hjemmesidene (har ikke sett veldig nøye det innrømmer jeg) så går resten på amming.