Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-08, 23:43   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fly-buss-tog, ja alt er innstilt

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Skjønner gutten din godt jeg.
Til å med min voksne mann klaget. Men så har han vært på vei siden torsdag da. Så jeg føler litt med han.

Poenget mitt var jo at gutten min ikke klaget. Ikke før klokken var over ni og han holdt på å falle i søvn der han stod (mens jeg stod i køer og telefoner for å finne alternative reiseruter), og det gikk opp for ham at han ikke kom til å komme seg til farmor og farfar i dag. Da var han litt gråtkvalt i stemmen, men klagde gjorde han ikke da heller.

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Synes det er helt tåpelig at Gardermoen ikke kan måke snø litt oftere enn det der.

Hva mener du? Det hadde jo ikke hjulpet å måke oftere - det snødde så tett og mye at det snødde raskere enn det var mulig å brøyte, så det gikk ikke an å rydde rullebanen.