Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-08, 11:14   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Steinerskolen - erfaringer?

Jeg angrer meg for at jeg ikke valgte Steinerskolen da mine foreldre ga meg valget, men jeg har ikke inngående kunnskaper om filosofien de jobber etter og slikt.

De jeg kjente som hadde gått på steinerskolen hadde en utrolig mye bedre allmennkunnskap enn oss andre (det kunne jo like gjerne ha med ressurssterke foreldre å gjøre), samtidig som de gjerne var mer tollerante ovenfor andre, og kanskje ofte var litt 'sære' som du sier.
I mitt hode har alltid 'litt sær' vært en positiv ting, så den delen skremmer meg ikke.
Jeg vil gjerne ha Poden inn på Steinerskolen, Sambo vil det absolutt ikke, så da blir det vel ikke tenker jeg. (sambo er lærer på en kommunal skole og er veldig tdelig på at en kommunal skole er god nok for Poden)