Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-08, 17:33   #11
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fineste bryllupsgave?

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Blir det ikke kjempevanskeligt å gi en personlig gave når en har lagt ut liste? Jeg trodde nesten at om det blir lagt ut lister og en får opplyst det, så er det det man ønsker seg?

Nisjda. Det finnes da mange kreative der ute, selv om det finnes lister, og man skriver jo ikke opp "kreative overraskelser" på ønskelista.

At man derimot ikke fikk noen veldig kreative eller svært overraskende gaver betyr jo ikke at man ikke fikk noe fint. Her er det jo snakk om nyansering. Det blir for snevert å tenke utakknemlig og sær, bare fordi man er ærlig om dette. Det var ikke ønsker det var snakk om her.

Vi fikk kjempemasse fint, ting vi ønsket oss, trengte og ikke trengte. Var helt overlessa etter bryllupet, og var jo glad og takknemlig for alt. Men jeg kan jo likevel si at det ikke var noen overraskelser der. Det gjorde ikke noe, og det spilte ingen rolle for verken dag eller opplevelse. Men i forhold til spørsmålet til hovedinnlegger, så vil jeg heller ikke si at noe skilte seg ut på den måten hun spurte om.

Om jeg selv en dag vil være kreativ når jeg skal i bryllup er heller ikke sikkert.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat