Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-08, 16:06   #20
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Husker du nick?

Jeg er forholdsvis fersk, men jeg gjenkjente endel nick når jeg kom hit fra SM og NM, så de føler jeg at jeg har et visst forhold til fra før. Jeg er vel kanskje ikke den mest aktive skribenten på noen forum, men leser mye og har meninger om mangt for det.

For å klare huske nick i forbindelse med meninger hjelper det veldig med en stabil avatar for min del. En klar og tydelig avatar er et godt holdepunkt. Nå har jeg ingen avatar jeg er 100% fornøyd med selv pr i dag, men er stadig på leting. Forslag mottas med takk! Jeg er enig i at ulike varianter av navn med tall bak er vanskeligere å huske enn litt mer "unike" nick.

Og det er jo innlysende at svært aktive brukere med mange tusen innlegg er enklere å huske enn andre som meg med ganske få, det er jo ikke til å unngå.