Sv: Hvordan tenker dere sånn generelt?
Jeg er generelt sett en sur pessimist - selv liker jeg best merkelappen realist, selvfølgelig. Jeg er ganske sikker på at: Ting som kan gå til helvete vil gå til helvete på de minst passende tidspunkt. Ellers har jeg stor tro på at dyden er dydens belønnig, feks er man snill og grei, er belønningen for det den følelsen man får av å være snill og grei, man får ikke noe mer ut av det. Jeg er sen på avtrekkeren, men har som regel alltid rett. Det gjør seg veldig godt på nett, i RL er som regel motdebatantene gått sin vei. Gjør meg med andre ord godt på langdistanseløp, fullfører alltid. Arbeidsmessig har jeg en jobb som krever både innsikt og utførelse, og der er mottoet: Teori er når alle forstår hva som skjer, men ingenting virker. Praksis er når alt virker, men ingen forstår hvorfor. Når man sitter mutters alene klokka to om natta forenes teori og praksis: Ingenting virker og ingen vet hvorfor.