Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-08, 21:07   #8
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som skal fri på skuddårsdagen?

Da tror jeg mannen min ville blitt paff, gitt – nesten helt uavhengig av hvem jeg rettet frieriet mot.

Jeg håper jeg er godt ferdig med det å fri. Det har jeg gjort én gang, og det får jammen holde. Jeg fridde for øvrig en dag i juni, og jeg er jammen glad for at jeg ikke følte meg bundet til å fri én bestemt dag av 1461 mulige for å få det gjort.

Forøvrig husker jeg fortsatt med stor glede hun som tok ordet under Eventuelt på Lørdagsmøte i Studentersamfundet i Trondheim, lørdag 29. februar 1992 og fridde til kjæresten sin foran fullsatt Storsal. Det er romantikk helt etter mitt hjerte.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat