Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-08, 10:06   #19
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker du nick?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Legger en god del nick på minnet ja, og danner meg lett bilder av hvordan personene bak nickene er. Har fått meg noen overraskelser når jeg har møtt folk fra nett, og sett at de så definitivt ikke er slik jeg har sett for meg

Jeg har også en forestilling om hvordan nickeierne er, og jeg tar sikkert helt feil.

På SM har jeg lest mer enn jeg har skrevet og det gjelder nok her også. Jeg kjenner derfor igjen mange fra SM, men tror vel kanskje ikke at det er så mange som kjenner igjen nicket mitt.

noen er ikke aktiv   Svar med sitat