Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-08, 20:28   #11
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Meningen med livet

Jeg ville i alle fall ikke kuttet ned på tid på jobb siden du trives så godt (skjønner deg godt, jeg elsker også å være på jobb og kunne aldri tenkt med å jobbe redusert!)
Sånn helt konkret så tenker jeg jo at det kanskje ikke er så rart at gutten ikke spiser mye middag hvis han har spist brødskive og banan på forhånd? Er vaskehjelp et alternativ? Er mannen villig til å redusere arbeidstiden sin? Er barna store nok til å være med på å lage middag, eller blir det enda mer stress? Hva hvis de får en banan på vei hjem fra bhagen og de får slappe av med litt tv mens du lager middag?

Det ultimate er vel som allerede foreslått, å ha middagen ferdig dagen i forveien men dette krever jo enda mer tid / planleggning.

Forhåpentligvis blir dagen i morgen mye bedre en den har vært i dag

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat