Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-08, 22:26   #1
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Går det an å male utenpå beis?

Ja, da har vi kjøpt hytte vi. Dvs leilighet på fjellet. Den er superfin, veldig moderne stil med masse lys og masse vinduer. Inne er det panel i tak med downlights, og så er det stående panel som er bittelitt buet/ujevnt (men ikke noe villmarkspanel altså ) Dette panelet på veggen er malt eller beiset (jeg tror mest det siste) i en veldig mørk brun, nesten sort farge. Det er dessverre ikke min stil, jeg har alltid tenkt meg at jeg ville ha grå vegger i en hytteleilighet. Ikke hvitt med litt grått i, men grått. Skifergrått, ikke for kald men ikke varm tone heller.

Så: Det er jo fint at man ser litt av trestrukturen gjennom sånn som man gjør nå, men det er vel ikke mulig å beise noe i en lysere farge? Er det andre måter man eventuelt kan få brun beis grå på?

Hvis ikke må jeg male. Kan man male rett oppå eller må man behandle det først? *uerfaren* Sånn er det når alt man har opplevd i sitt voksne liv er gipsplater.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat