Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-08, 09:00   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kona fikk stripperegning

Hvis dette hadde vært noe han fortalte meg så hadde vi nok hatt en diskusjon/furteseanse rundt det, men om han ikke hadde sagt noe og i tillegg brukt mitt kredittkort hadde det blitt storbråk. Nå har jeg nettopp ryddet opp ett kredittkort for ham, og om han i tillegg skulle begynt å skakkjøre mitt så hadde jeg blit lite blid, for å si det sånn.

Om man skal få til å bruke over 9000 kroner på strippeklubb har man ikke bare kost seg med å drikke øl. Én ting er å dra på strippeklubb for å se på lettkledde damer som danser, en annen er å betale en dame for å gni seg oppi fanget ditt. Det hadde jeg ikke blitt så veldig glad for.