Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-08, 10:06   #13
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kona fikk stripperegning

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg fniser fortsatt litt, og så tenker jeg at det er jaggu bra at disse jentene får godt betalt for den drittjobben de gjør. Og så tenker jeg at de nok ikke akkurat får den største delen av kaka selv. Og så blir jeg forbanna for at man velger å støtte en så vilt skitten og utnyttende industri, som har så klare bånd til alvorligere problemstillinger enn hvorvidt det er moralsk eller ikke å danse rundt en stang med noget sparsom bekledning.

Er enig i dette.

Jeg hadde først blitt så sjokkert over at han plutselig hadde blitt en så patetisk gubbe at han hadde gått på strippeklubb at jeg hadde måtte spurt ham om det var sant. Det ligger så langt fra hva mannen min, sånn som jeg kjenner ham, kunne funnet på å gjøre. Så hadde jeg blitt forbannet over at han hadde støttet en sånn industri med så mye penger. Vi hadde nok hatt en lang prat om dette ja.

At han hadde brukt 10 000 på noe han hadde lyst på, i seg selv, hadde jeg ikke tatt så tungt. Men jeg hadde jo spurt ham hvorfor han brukte mitt kredittkort og ikke sitt eget da.