Sv: Kona fikk stripperegning
Opprinnelig lagt inn av Esme, her.
Jeg hadde først blitt så sjokkert over at han plutselig hadde blitt en så patetisk gubbe at han hadde gått på strippeklubb at jeg hadde måtte spurt ham om det var sant. Det ligger så langt fra hva mannen min, sånn som jeg kjenner ham, kunne funnet på å gjøre. Så hadde jeg blitt forbannet over at han hadde støttet en sånn industri med så mye penger.
Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.
Pengebruken hadde selvsagt vært kjip men det å oppdage at jeg hadde kjent min egen mann så dårlig hadde vært ille.

I tillegg må jeg legge til at min mann kjenner min holdning på området også, så det ville vært et brudd på tilliten oss i mellom. Han hadde brutt noe som ligger grunnleggende i mine (og forsåvidt hans) holdninger - og dermed hadde det vært et ganske stort svik. Både etisk og økonomisk (siden vi har felles økonomi). Jeg hadde nok ikke klart å stole på ham igjen etter noe slikt, og dermed ville forholdet være dødsdømt. Heldigvis klarer jeg ikke i min mest kreative fantasi klare å se at mannen min plutselig ville funnet på noe slikt.