Sv: Kona fikk stripperegning
Opprinnelig lagt inn av Iset, her.
Mannen min er voksen nok til å ta sine egne valg, og jeg kommer ikke dragende på skilsmissepapirer om han drar innom ei strippebule en gang i livet, samme hvor harry jeg selv synes det er. Dette med prostitusjon og lignende har jeg ikke tenkt tanken på, men etter denne tråden har jeg jo skjønt litt mer. Men jeg kjenner at jeg absolutt hadde blitt mer sint pga. pengene enn strippebulebesøket. Selv om jeg jo måtte tatt en alvorsprat med mennesket om hvordan man kan bruke 9000,- kroner på å se på et dansende kvinnemenneske. Mistankene hadde jo fort gått i retning utroskap.

Mannen går faktisk "ofte" på strippeklubb fordi han jobber en del i Russland, og der er det del av businesskulturen at mennene drikker vodka og går på strippeklubb. Det gjør meg fint lite. Han synes ikke det er noe spennende uansett. Selvfølgelig hadde jeg blitt mistenksom hvis han hadde brukt 9000 kr, men det at han går på strippeklubb av og til bryr meg midt i ryggen. Så lenge han ikke joiner russerne på bordell etterpå er jeg fornøyd.