Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-08, 17:52   #25
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poll: skal Gaia spise en sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg synes at Gaia jukser, for hun spiste sjokoladen før pollen var avsluttet.

Neida, denne pollen kan da også benyttes hvis sjokoladesuget melder seg i morgen. Så bare stem i vei, dere! (Det var ikke mulig å sette utløpstiden til kortere enn en dag. Jeg hadde egentlig planlagt å avslutte den i løpet av en time.) Dessuten var tendensene helt klart i favør av sjokoladespising da jeg spiste den. Og hvis amerikanske presidentkandidater kan utrope seg selv som vinnere på bakgrunn av tendenser, før alle stemmene er talt opp, så burde da jeg også kunne gjøre det. Eller?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Nei. Hvis ikke jeg skal, så skal ikke du heller. :går og lager en skive: og nå ser jeg at du ar spist sjokoladen alt. Dustepoll!

Noen er flinkere enn meg, ser jeg. (Jeg er veldig fornøyd med pollen min, jeg...)

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg vil også ha sjokolade.

Da syns jeg du skal unne deg litt mørk sjokolade.

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Når du ikke er mer kvalm enn at du kan stappe i deg sjokolade i tide og utide så synes jeg det er deg vel unt. :bidrar:

Vet du, mørk sjokolade er faktisk en av de tingene som har stagget kvalmen min litt. Men jeg kunne dessverre/heldigvis ikke bruke det argumentet i dag, da jeg har sluppet unna med bare pittelitt morgenkvalme i dag.

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Bocca er jo sunt da, gjør blodplatene mindre sticky, antioksidanter og bra for tennene. For det har jeg lest, og nekter å høre på noe annet. Kos deg med sjokoladen din, du.

En fryd å lese slike argumenter. Det er viktig å tenke på tennen når man er gravid.

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Det er veldig viktig å spise masse sjokolade når man er gravid, siden man kan risikere å få en unge som ikke tåler sjokolademelk :har ikke fått et mg sjokolade på snart 6 uker:

Men gjelder det også mørk sjokolade?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat