Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-08, 21:50   #9
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere sett på makan

Jeg var i et selskap en gang, en 40-års dag, der et vennepar av jubilanten var halvproffe/halvamatør- tryllekunstnere. Vi var 40 gjester i annen etasje i et båthus da disse skulle opptre litt og ha litt underholdning. Da de proklamerte at de skulle ha "sage-dame-i-to"-nummeret kjente jeg at jeg ble litt skuffet; jeg satt tross alt bare 2-3 meter fra "scenen" og kom jo GARANTERT til å se trikset bli avslørt.

Det var helt vilt. Jeg FATTER ikke hvordan de klarte å ta og flytte midtpartiet på dama en halvmeter av gårde rett for nesen på meg - mens damen smilte og viftet med tærne. Det var helt fantastisk, og jeg har ikke lyst til noensinne få vite hva som ligger bak trikset. Barnslige glede!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat