Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-08, 09:02   #1
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har dere fast fredagsrutine?

Fredagen er den dagen i uken jeg liker aller best. Vi gjør stort sett det samme hver fredag hvis alle tre er hjemme, og det er så koselig å ha en sånn familierutine som bare vi har.

Vi tar oss tid til å sette oss ned og slappe av litt før vi begynner på maten, da kan fredagsfølelsen synke godt inn. Så lager vi, eller mest jeg, kyllingtaco mens Vesla rydder bordet og dekker på. Mannen min fyrer i ovnen og henter ved og hjelper der det trengs. Så tenner vi lys og er klare til å spise klokken seks. Da ser vi barne-tv sammen. Dette er den eneste faste dagen i uken vi spiser foran TV. Så blir vi værende i sofaen der hele kvelden og koser oss masse. Ser alltid på "Norge Rundt" som Vesla er veldig opptatt av, og som jeg og pappaen kan fnise av.

Jeg elsker en sånn laidback-kveld og syns det er en perfekt måte å starte helgen på.

Har dere noen fredagsrutiner?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat