Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-08, 09:52   #5
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svigerforeldre

Jeg har en veldig ålreit svigermor. Hun er en kul dame, vi har mange felles interesser. Hun er politisk engasjert, kulturinteressert, reiseglad og litt jålete. Det hender jeg har savnet litt mer bestemorengasjement, men det kommer seg. Hun er mer av typen som lærer guttungen rampestreker heller enn barnesanger, og hun har aldri funnet på å bake boller til ham eller noe slikt som min mor gjør. Hun tar ham dog med på teater, leser bøker for ham og drar igang håndarbeidsprosjekter (hun er kunstner). Guttungen er veldig glad i henne, og det er jeg også.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat