Tråd: Morsdag
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-08, 12:18   #14
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Morsdag

Morsdag/farsdag er ikke noen dag vi feirer med brask og bram akkurat. Da jeg var liten synes jeg det var veldig hyggelig å gjøre litt stas på mamma på morsdagen og kjøpte gjerne en liten gave. Nå når jeg er blitt voksen, hender det at det vanker noen blomster, samt at vi inviterer mamma og pappa hit på middag på disse dagene.

Jeg forventer ikke at mannen min skal stelle istand noe som helst til søndag - like lite som at jeg forventer at det skal skje noe ekstra på Valentines day. Det eneste jeg håper på er at jeg får sove lenge denne morgenen
Fikk et mordagskort fra lillesøster som var laget i barnehagen i går og det synes jeg var koselig og jeg vet at det lages noen hemmeligheter i storesøsters barnehage i dag. Sånn ting synes jeg er veldig koselig. Trenger ikke være noe mer enn det.