Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-08, 12:39   #13
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg er utdannet barnevernpedagog - skivebom galore!
Jeg jobber i barnehage og har begynt å utdanne meg til førskolelærer. Trives godt med dette, men føler det for tiden blir litt feil for meg... Jeg bruker liksom all energien min på andre sine barn, og har lite igjen til mine egne om kvelden. Ikke godt!

Drømmer om å ta datakortet og enkel regnskapsføring, slik at jeg kan få meg en kontorjobb på sikt... Men det var det med tid og penger, da.

Jeg må si jeg synes du høres ut til å bli litt overkvalifisert til å være sekretær om du både er barneverndspedagog og førskolelærer. Hva med å jobbe med noe mer faglig på kontor... feks kvalitetsutvikling av barnehagene i en kommune eller noe slikt. I så fall trenger du ikke datakortet og regnskapsføring (som vel er mer for sekretærer el.l).

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat