Tråd: Morsdag
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-08, 19:27   #44
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Morsdag

Jeg har aldri blitt vartet opp på morsdagen. Hverken min mann eller jeg har vokst opp med sterke tradisjoner på den fronten, så det gjør meg egentlig ikke så mye. Min mor var ikke spesielt begeistret for dagen fordi man da skal frita mor fra de vanlige pliktene og gjøre for henne det hun gjør for andre resten av året. Og på det viset bekrefter man dermed nettopp det kjønnsrollemønsteret. Og jeg synes absolutt det er et poeng. Men jeg hadde ikke blitt grinete hvis gutta mine hadde kommet med blomst og kake til mamma, selv om det nok aldri kommer til å skje med den pappaen vi har i hus.