Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-08, 22:28   #44
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Svigerforeldre

Jeg har flotte svigerforeldre!!! Men svigermor kan til tider være for mye snill og omtenksom.... Hun ligger liksom i forkant av alt, og selv om det sikkert er godt ment så blir jeg irritert....

Eks: "A må nå få feire 2-års dagen sin selv om du er høygravid og i dårlig form!!! Jeg baker to kaker, og så kommer vi!!" (Sommeren 06 dette.) Jeg var dødssliten og hadde 9 dager igjen til termin, og jeg mente at vi kunne feire etter at K var født. A visste jo uansett ikke at hun hadde bursdag!! Hun ringte og maset om dette nesten hver dag i uka før 2-års dagen! Til slutt var jeg fly forbanna!! Tror (har aldri spurt..) at sambo sa ifra til henne til slutt, for det ble stille et par dager før bursdagen. Jeg hadde hele tiden sagt at hvis jeg var i bra form den dagen, så skulle vi selvfølgelig feire 2-års dag!!!!! Og natta før den store dagen sov jeg så godt som jeg ikke hadde gjort på flere måneder, så det ble feiring!! Med svigers og mine foreldre!

Svigers bor i nabokommunen, mine foreldre i samme kommune. Så for all del- vi er velsignet med barnepike når vi har behov for det stort sett. Og jentene er hos svigermor hver onsdag fordi hun gjerne vil ha dem hos seg! De hjelper oss også med penger og utstyr til barna rett som det er!

Svigerfar- han er det ingen ting å utsette på!!!!