Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-08, 10:53   #19
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lillesøster vs. storesøster

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Dette blir en dårlig påll for selvfølgelig er 11-åringen mer fornuftig enn seksåringen (selv om seksåringen ikke er ufornuftig bare yngre og derfor tenker hun seg ikke så mye om) og selvsagt er seksåringen mer sjarmtroll enn elleveåringen (elleveåringen er nydelig med et vakkert smil og glimt i øye, men når man er nesten tenåring så er man ikke sjarmtroll lenger). Men det har med alder å gjøre og ikke om de er lille- eller storesøster.

Og selvsagt trasser en seksåring mer enn en elleveåring. Det ligger jo til alderen.

Jeg gikk ut fra at sammenligningen skulle gjøres ved samme alder. Altså, når jeg sier at min jente er sintere enn brødrene, tenker jeg spesielt på da de alle var i trassalder.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat