Tråd: Nøstebarn
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-08, 00:41   #7
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nøstebarn

Opprinnelig lagt inn av Maggie74, her.

Fill me inn?

De er gode, de inneholder lanolin som er naturlig bakteriedrepende, noe som gjør at man kan henge bodyen/pysjen som lukter tiss etter natten til lufting, og så er den ren igjen til kvelden (og gjenta det samme en uke eller to). Jeg vet at det ikke er noe ullbehandlingsmiddel igjen i dem siden det ikke er brukt (det kan vel kanskje sammenlignes med økologisk og ikke økologisk bomull?). De er myke og gode og varme og ikke minst ledige og deilige å bevege seg i.

Bakdelen er jo prisen, og at man bør vaske for hånd. Men jeg tror vi kommer opp/ned i samme prisen som om vi hadde hatt mange andre klær som vaskes hver dag (mengde + hyppigere vask). Og at noen av plaggene får lettere hull enn andre.

Vi klarte oss fint med Janus til storebror, og var veldig fornøyd med det, men etter han fikk et sett med nøstebarn, så har han bare ønsket å ha det på, for det var så godt, så vi måtte kjøpe mer til ham. Og jeg koser meg veldig med nøstebarnklærne til lillebror. Fordi jeg vet de er så gode for ham, fordi jeg synes han er så fin i de fargene, og fordi han tydelig viser at han trives mye bedre i dem enn andre klær (har mye større bevegelsesfrihet i dem).