Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-08, 20:47   #31
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lillesøster vs. storesøster

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Storesøster er fornuftig og mild i lynne. Ho var nok et lite sjarmtroll i sin tid hun også.

Lillesøster (mellomste) er et stabeist, trasstroll, hissigpropp, men like fullt et sjarmtroll. Hun har trasset siden den dagen hun ble født.

Jeg er lillesøster selv og må vel ærlig innrømme at jeg passer veldig godt i lillesøster beskrivelsen til mine jenter.

Ja, nå flisespikker jeg, men jeg tror den typiske "lillesøster"beskrivelsen passer best til nummer 2-jenter. Altså de som har ett storesøsken.

Nummer 3-barn er da alltid små, blide glad-skatter, det vet da alle!