Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-08, 22:11   #10
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å fly mens du er gravid i uke 34?

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Ville du hatt noen betenkligheter med å fly innenriks (50 min) i uke 34 av graviditeten?

Vi har får barnevakt, og har så lyst til å besøke noen gode venner på den andre kanten av landet før vi blir travle tobarnsforeldre...

Jeg hadde ikke hatt noen betenkeligheter med dette så lenge former er greit og du ikke har hatt noen komplikasjoner i svangerskapet. Selv om en sliter med mange av de "vanlige" graviditetsplagene som ikke er noe farlig, så må det jo være deilig å komme seg bort en tur uansett. Lurt å bruke støttestrømper, drikke godt med vann og røre litt på seg under flyturen.

Selv har jeg flydd 4 timer i uke 35 uten betenkeligheter, med "godkjennelse" fra legen i bagasjen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat