Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-06, 17:07   #6
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bøker til 4–5-åring. Trenger tips

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Følger med på denne tråden. Synes alderen 4-5 er vanskelig. Vi har mange Karsten og Petra bøker, og de duger enda. Men jeg merker at hun nærmer seg fem år, og interessen dabber litt av. Satser på å fylle opp boksamlingen med noen klassikere jeg også, Astrid Lindgren og A-K.Vestly

Signerer hele dette innlegget. Vesla fylte fire i høst, og hun liker fortsatt bøkene om Lillesøster, Karsten og Petra og liknende. Men det fenger ikke like mye som for et år siden. Det er fortsatt litt tidlig med Mormor og de åtte ungene etc, hun foretrekker bøker med flere illustrasjoner.

Det som er veldig populært her nå er faktabøker, blant annet enn bok om blodet (gave fra blodbanken, men jeg tror den inngår i en faktaserie). Gamle disneybøker etter pappaen og meg er også stas.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat