Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-06, 19:55   #1
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Ulykkelig

Har noen tips ved brystbetennelse?

Da har jeg for første gang klart og pådra meg brystbetennelse. Vet at jeg lett kan få tendenser til det og vet alt jeg skal unngå og gjøre for og unngå det, men nå har det skjedd allikevel. Hva er best og gjøre? En må vel ikke til lege? Det er ikke verre enn at puppen er vond og jeg har feber, men det blir ikke verre så lenge jeg passer på og amme ofte selv om det er vondt. Trenger noen hotte tips sånn at det kanskje raskt kan gå over av seg selv og lurer også på om det beste er å ta Paracet eller bare sitte og fryse under teppet?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat