Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-08, 10:31   #34
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?

Jeg er prinsipielt i mot slike dager som jeg mener er innstiftet av handelsstanden. Eller det var i hvert fall det min far (akp'eren) lærte meg da jeg var liten og hadde laget farsdagskort. Så jeg sluttet med det.

Mannen min er vant til å markere disse dagene, og jeg må innrømme at jeg setter pris på det. Han glemte morsdagen i år, så jeg håper at han gjør det godt igjen på Valentinerdagen. Vanligvis får jeg konfekt, men i år går jeg på Grete Roede så jeg er litt spent på hva han finner på.