Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-08, 10:37   #35
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere egentlig om Valentine's day?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg er prinsipielt i mot slike dager som jeg mener er innstiftet av handelsstanden.

Posten var den første som lanserte reklamekampanjer om Valentinerdagen i Norge. :åpplyser:

Jeg hører stadig vekk om dne grusomme handelsstanden som innfører det ene kjøpepresset verre enn det andre, og har vokst opp med omtrent de samme foreldrene tror jeg. Sambo og jeg kjøper aldri blomster eller konfekt til hverandre på denne dagen, det er ikke helt oss. Men vi lager kanskje litt god middag, tegner et morsomt kort eller baker muffins. Så man trenger ikke løpe ut og kjøpe alt The Evil Handelsstand oppfordrer til.

Min mor som alltid har vært veldig allergisk mot alt som lukter av Amerika og Handelsstand sender nå valentinerkort til alle oss døtrene, og til barnebarnet sitt. Fine kort som hun tegner selv. Hun har til og med kjøpt Halloween-pynt!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat