Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-06, 18:58   #10
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Nei, det er ikke alltid bra nok. Det er ikke foreldrenes gode vilje, men konsekvensene for barnet som må være kriteriet for hva som er bra nok.

Utrolig bra sagt.

Synes ofte utsagnet "å gjøre så godt man kan" blir en sovepute for noen. Man slipper å tilegne seg ny kunnskap eller etterstrebe det beste, for bare man gjør så godt man kan så er det greit.

Jeg prøver å gjøre det aller beste jeg kan for jenta mi. Noen ganger er det godt nok, noen ganger er det ikke godt nok og andre ganger er det det beste hun kan få. Jeg ønsker hele tiden å forbedre meg som foreldre, på samme måte som jeg ønsker å forbedre meg på jobben.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat