Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-06, 21:11   #4
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?

Det er da mange kreative måter å løse dette på om man vil. Låne en kjole feks?

Jeg lånte selv en bunad til et bryllup der antrekket var "Bunad" da jeg var gravid og ikke fikk på meg min egen. Det var sikkert mange som hadde vært forståelsesfulle over den store magen om jeg hadde stilt i gravidekjole, men jeg synes det var en hyggelig gest å anstrenge meg litt jeg da. Det var forresten flere andre som hadde lånt bunad.

Og jeg var veldig glad da det viste seg at de hadde planlagt et fellesbilde med alle gjestene på tunet, og alle hadde bunad på seg. Selv om det nok hadde vært bittelitt mer behagelig for MEG med en vanlig kjole.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat