Tråd: Vår i hagen
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-08, 10:06   #10
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vår i hagen

Vi går også inn i den første våren med egen hage, og jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal gripe det hele ann.
Hagen er overgodd av mer eller mindre uidentifiserte vekster. Det eldre ekteparet som eide boligen før oss har virkelig brukt de 20 årene de har bodd der på å grave ned røtter og frø. Det er et salig kaos.
Det eneste jeg er sikker på er at vi skal beholde plommetreet , solbær, stikkelsbær og ripsbuskene samt jordbærplantene.
Ellers drømmer jeg om en urtehage, men først må det fjernes store mengder av disse uidentifiserte vekstene. Det blir litt av en jobb.

Kos deg i hagen din Sokk.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat