Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-08, 10:09   #12
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bonanza? Ser dere på det?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg blir sjokkert når jeg hører om folk som IKKE har hørt om Bonanza eller ikke har hørt kjenningsmelodien, den er jo verdenskjent. Men jeg ser ikke på det, liker ikke western-greier så godt.

Jeg ser ikke så mye på TV, i grunnen, de fleste TV-seriene jeg ser, ser jeg på DVD. Det kan godt være jeg har hørt kjenningsmelodien, og for den del at jeg har sveipet innom serien, men jeg forbinder ikke noe spesielt (eller noen spesiell musikk) med navnet.