Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-08, 17:00   #9
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du navnet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg har to navn, det ene veldig vanlig, det andre heller ikke spesielt sjeldent. Men jeg liker navnet mitt, og syns begge navnene hver for seg er fine. Kombinasjonen er ikke så vanlig, har aldri møtt noen som heter det samme.
Jeg syns egentlig det er finest med bare ett fornavn, og mine egne barn har bare ett hver, alle har enkle norske navn som ikke kan regnes som sjeldne. (Jeg er veldig allergisk mot jål og dill på navnefronten, vil jeg si).

Dette beskriver akkurat hvordan jeg føler det, bortsett fra at jeg vel har møtt 1 eller 2 som heter det samme som meg.
Jeg bruker begge navn, men jeg skulle likevel ønske jeg bare hadde ett navn.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat