Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-08, 21:49   #102
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du navnet ditt?

Har aldri likt navnet mitt, Anne Cathrine. Liker ikke å ha dobbeltnavn, har alltid blitt kalt begge navnene. Anne må være det kjedligste navnet jeg kan tenke meg. Cathrine er greit nok. Ville mye heller hett bare det. Det kjedligste er at folk aldri husker hva jeg heter og at jeg alltid må stave navnet mitt. Før jeg giftet meg hadde jeg et etternavn som kan skrives med K eller Ch. Av en eller annen grunn trodde folk at fordi jeg heter Cathrine med th så var eternavnet mitt med Ch og....

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat