Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-06, 09:47   #372
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

I går kjøpte jeg maling for 8890,-
Og parkett til tre soverom og to ganger ...
.... men jeg har bestilt julekasse til 3500,- fra Trondheim (julepynt kommer i desember og sklir unna mitt shoppeforbud) og gardiner fra samme sted til bla kjøkkenet. Cornelias Hus.
Vet ikke helt hvordan gardinene blir ennå, men bilder og mål sendes oppover i dag, så står hun som skal sy de helt fritt mht stoff og utseende

Interiør er ikke min greie, men det er så godt at det finnes slike damer som hun i Trondheim.

Hentet bursdagsgaven til Ine-mor i går, Kejo jakke, utrolig kul.
Brun med champagnefarget mønster på ryggen

Heia Trondheim!

Bestilte du julekassa på Cornelias Hus (var innom der forrige uke.. myye fint ja ) - hva inneholder den da? Og type gardiner har du bestilt?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv