Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-08, 16:56   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Komsa frisør, Akersgata

jeg var innom en frisør i Akersgata i dag. helt nederst i Akersgata, like ved festningen, men ikke så langt nede som nr 1. Vi gikk av banen på Stortinget og gikk ned Akersgata mot festningen. Der lå det en frisør på venstre hånd. jeg vet ikke om det er Komsa, jeg husker ikke navnet, men det var den eneste frisøren jeg fant da jeg googlet. Vi gikk inn og spurte om prisen på en barneklipp. 720 var svaret. Jeg dobbeltsjekket, trodde jeg hadde hørt feil. Helt sykt. Jeg har lyst å ringe for å spørre, men er ikke 100% sikker på om det var Komsa vi var på. Det så ut som en liten salong med bare et par stoler.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat