Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-06, 10:58   #13
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan det være nødvendig?

Det er masse styr med å ha med private leker i barnehagen, og jeg syns det holder i massevis med en ha-med-dag i måneden, sånn som vi har det nå. Tidligere har det vært litt løsere reglement på dette, og gutten min har vært veldig opptatt av å få med seg ting hjemmefra. Ofte har han kommet hjem litt molefonken uten lekene sine, så har han "gitt det bort" til større barn, som har lovet ham at han skulle få en GameBoy til jul eller andre spennende ting. Kanskje riktigere å si "blitt fralurt". Jeg har ringt foreldre et par ganger for å få tilbake noe som han absolutt ikke hadde myndighet til å gi bort.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat