Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-08, 20:38   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Komsa frisør, Akersgata

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Kanskje du var på La Bionda? De holder til i Akersgata, nærmere festningen, og det er såvidt jeg har forstått en ganske hipp salong.

Kan veldig godt tenkes. Jeg husker som sagt ikke navnet. Jeg googlet på alt i Akersgata og fikk Komsa som et av treffene. Det var noe kjent med La Bionda, det KAN ha vært det. Er det en ganske liten salong ikke langt fra enden av Akersgata? På venstre hånd når man ser mot sjøen?

Jeg har utrolig lyst å dobbeltsjekke, kjenner jeg. Skulle gjort mye for å finne det ut.

Var innom en frisør på Grünerløkka i formiddag også. Der skulle de ha 400 for en barneklipp. Det så utrolig fancy ut der inne. På andre siden av McDonalds i den gata som trikken går oppover i.

Jeg så at man reklamerte for barneklipp til 100 kroner flere steder, men hadde ikke tid til å klippe da. Blant annet en frisør helt nede ved Akerselva og så noen på andre siden. Er ikke lommekjent i Oslo akkurat, men nå har jeg da vært der tre dager og fått med meg litt av hvert på frisørfronten, hehe.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat