Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-08, 00:29   #1
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvem skal ha barna om dere dør?

Er dette noe dere har diskutert rundt om i de tusen hjem. Jeg synes dette er et viktig spørsmål så vi har snakket om det her. Vi har tre alternative hjem som vi mener vil sørge godt for barna våre dersom vi skulle dø fra dem.

Dette er et utrolig ubehagelig tema egentlig så jeg får ikke til å ta det opp med dem det gjelder, det er bare meg og mannen som har snakket om det (og da er vi jo egentlig ikke kommet noe særlig lenger). Men jeg vet jo at de ville sagt ja, det er jeg helt sikker på.
Vi har snakket om å legge et slags dokument i safen som kunne berette om dette dersom vi skulle dø, men hvem vet når dette ville bli funnet da. Jaja, må tenke litt mer på denne detaljen kjenner jeg.

Det vi har lagt vekt på når vi har snakket om dette er å finne ressurssterke mennesker som kjenner oss begge. Det er mennesker som har tid og overskudd og masse, masse kjærlighet. De har ikke egne barn, uten at det nødvendigvis betyr så mye.
Vi har også snakket om hvordan vi ville hatt dere dersom en av oss skulle dø fra den andre. Jeg har feks gitt mannen instrukser om at han da må finne seg ny jobb

Er jeg morbid eller har dere følelser rundt dette temaet dere også?