Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-08, 09:46   #29
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bedre for en jente å være "guttete" enn "jentete"?

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Husker noen som stolt kunne fortelle at datteren var en guttejente som ikke var prinsesse på karneval.

Jeg er en av disse noen forresten. Og JA, selvfølgelig blir jeg stolt når min datter går med det HUN vil. Uavhengig av hva alle de andre jentene i barnehagen gjør (for de fleste var prinsesser ja ... ). Hun kunne velge mellom en gammel dronningkjole fra jeg var liten, en prinsessekjole, et kostyme fra 1001 Natt og den "Sabeltann"-drakten. Hun valgte "Sabeltann", for han er helten hennes!

Jeg har alltid vært ei jente som gjør det jeg vil, uavhengig av strømmen, og det gjør meg glad at barna mine har så mye selvtillitt at de velger gjøre det de vil de også!

Og for de som måtte lure; jeg sier ikke at hun ikke hadde hatt selvtillitt om hun hadde valgt prinsessekjole.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat