Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-08, 10:22   #31
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bedre for en jente å være "guttete" enn "jentete"?

Jeg ser hva du mener, him, men for min egen del så har jeg ikke så mye mot det som kalles "jenteverdier": Det mjuke og pusete, empati, estetisk sans, etc.

Det mange av oss får litt hetta av er jåleriet som ofte dukker opp i jentegjengene, allerede i barnehagen. Det er en ting å like å pynte seg, men en annen når pynt blir det aller, aller viktigste. Helt greit med prinsessenykker, så lenge jentene ikke skuler på jenta som kommer i jeans. Når det ikke kan lekes i sand, fordi da blir man skitten.

Ellers så synes jeg at "jenteverdiene" generelt står veldig høyt i kurs for tiden, jeg.