Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-08, 11:55   #173
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff - navnevalg og åndssnobberi

Nå har jeg altså regnet på Nebbias formler her (morro! ):

Storebror har et navn som var mye vanligere før. Motefaktor: 6,1. Popularitetsfaktor: 0,1. Tidstypiskfaktor: 61. Altså veldig lite tidstypisk?

Mellomsøster har et navn som alltid har vært uvanlig (500 sim heter det), men jeg tror omtrent ingen er døpt det de siste 10 år. Det stod ikke engang på listen, men jeg tittet på grafen og gjettet ca. 10. Det gav en tidstypiskfaktor på eeh - 50 000?? Kan det stemme?

Lillebror har et VELDIG vanlig navn, men det har alltid vært vanlig. Faktor: 0,4. :grubler: Hva betyr DET, da?