Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-08, 21:32   #9
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å være stygg

Jeg legger VELDIG merke til om folk er ualminnelig vakre. Jeg kan bli helt fjetret av vakre mennesker, både menn og kvinner.

De andre går i grunnen inn i en hop med "alminnelige".

Siden jeg ikke så lett klarer å skille ansikter fra hverandre er det de som har litt ualminnelige trekk jeg gjerne syns er vakre. Ikke Mona Grudt-typen - de klarer jeg ikke å skille fra hverandre eller kjenne igjen fra gang til gang jeg ser dem.