Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-08, 09:33   #25
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: REM i september

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Jeg var ikke på konserten, og tror aldri jeg kunne fått meg til å si at en REM-konsert var kjedelig. Når det sagt finnes det ikke en eneste stadionkonsert som yter noe band rettferdighet. Konsert i dagslys, og høytalere som står så langt fra hverandre at man oppdager at lydens hastighet er ikke sååå høy. Jeg synes det er ille nok i Spektrum og ville aldri vurdert å betale masse penger for å overvære en konsert på Ullevål. Selv ikke med mine favoritter, REM.

Du har så rett, så rett. Jeg har ikke noe i mot å se konserter ute i dagslys, men stadionkonserter fungerer ikke for meg heller.